Om Anleggsgartner Service:

AnleggsgartnerService har i mer en 30 Ă„r utfĂžrt arbeid i privat og offentlig sektor, utfĂžrer alt innen steinarbeid, murer, grĂžntanlegg, beplantning, oljesanering, bytte/sanere oljetanker, vann og avlĂžp og mye mer.

VÄrt mÄl er ikke Ä vÊre "billigst" i vÄre anbud, det som er viktig for oss er kvalitet, at kunden alltid skal vÊre fornÞyd med arbeidet som er utfÞrt.

Dere skal vÊre sikre pÄ at bedriften dere velger har den rette kompetansen for arbeidet som skal utfÞres.


HĂ„ndverkertjenesteloven.

Viktig for dere forbrukere, lover/regler og garanti-tider pÄ utfÞrt arbeid, som f.eks anleggsgartner tjenester som har en garanti-tid.


Reklamasjonsfrister.

Du plikter Ä kontrollere tjenesten, slik at mangler blir oppdaget sÄ fort som mulig. Du mÄ alltid klage innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget.

Det er og satt en lengste frist pÄ to Är fra oppdraget ble avsluttet hvis du skal klage pÄ arbeidet pÄ en ting.

Hvis resultatet av tjenesten er ment Ă„ vare vesentlig lenger, er fristen fem Ă„r.

Ved arbeid pÄ fast eiendom er det satt en lengstefrist pÄ fem Är.

Hvis tjenesteyteren har garantert tjenesten i lengre tid, eller har opptrÄdt grovt uaktsomt eller i strid med redelighet og god tro, kan disse lengstefristene forlenges.







.